Doakan kami dikurniakan zuriat

Daisypath Anniversary tickers

Perhatian

Untuk baca post sebelum ini, sila lihat senarai post di sidebar dan di bawah pos. Jika nak baca post berdasarkan label, ada di sidebar dan menu atas blog (digalakkan).

Uiii Lama Betul Tak Menulis


Sambungan dari post sebelum ini iaitu Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) 16 : Refer Ke HUKM / PPUKM

Assalamualaikum
Uiii lama betul tak menulis di sini.

Proses update post lama pun tergendala. Kali terakhir 26 Disember 2019. Maaf jika ada yang menunggu. Post selepas ni merupakan post yang sebelum ni diletakkan password. Jadi kalau anda merupakan pembaca yang tak dapat baca sebab tak dapat password, maka ini adalah kali pertama anda akan baca post seterusnya.

Post seterusnya ni adalah semasa saya menjalani rawatan IVF-ICSI 2010 dahulu. Apa yg saya tulis masa tu ye? adakah saya tulis begitu terperinci? nanti kita sama-sama lihat sebab saya pun dah lama tak tengok post lama tu hehehe
Saya akan cuba update selewatnya esok petang. In shaa Allah

Kebelakangan ni saya mula kembali menerima komen-komen dari pembaca. Saya tak layak beri nasihat, cuma saya gembira kalau tulisan saya boleh memberi dorongan pembaca memulakan rawatan. Semoga dapat membantu sedikit sebanyak. Maafkan saya jika ada kesilapan maklumat atau pandangan. Saya cuba mengelak menjawab soalan yang terlalu teknikal, jauh sekali nasihat perubatan.

Love

3 Mac 2020

Sambungan :
Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) 17 : Akhirnya… IVF-ICSI

Post berkaitan :
Mana Post Lama?

No comments:

Post a Comment

Sila komen.. jangan malu.. jangan takut.. tuan tanah tak makan orang... =)

Pembaca yang tiada blog @ akaun blogger / tidak mahu dikenali masih boleh tinggal komen guna anonymous tapi kalau boleh sila tulis nama @ nickname selepas komen.

Nama tu adalah nama yg sama anda guna di blog ini supaya saya tidak keliru anda dengan pembaca yang lain. =)