Doakan kami dikurniakan zuriat

Daisypath Anniversary tickers

Perhatian

Untuk baca post sebelum ini, sila lihat senarai post di sidebar dan di bawah pos. Jika nak baca post berdasarkan label, ada di sidebar dan menu atas blog (digalakkan).

Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) 8 : Clomid - Gagal

Nota : Post ini asalnya ditulis pada 2 Disember 2009. Aku review, ubah suai dan post semula pada 16 September 2019

Sambungan dari post sebelum ni iaitu Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) 7 : Pening

Dengan ini aku mengisytiharkan percubaan bulan lalu untuk mengandung dengan bahan bantuan utama Clomid telah gagal. Memandangkan doktor hanya beri satu cycle bekalan ubat, maka perjalanan seterusnya tergendala kerana next appointment ditunda kepada 16 Disember 2009.

Nota : Post ini asalnya ditulis pada 2 Disember 2009. Aku review, ubah suai dan post semula pada 16 September 2019

Ulasan / Tambahan :

Bab sedih-sedih, panas, terasa hati sebab kena usik ke, kena tanya ke, aku buang dari post asal.

Love

15 September 2019

Sambungan :
Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) 9 : Keputusan Sperm Count Test

Post berkaitan :
Ringkasan Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) 2009 / 2010
Syarat Mendapat Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) : Belum Berumur 40 Tahun

10 comments:

  1. demi Dzat yang diriku ada ditanganNya, tiadalah Allah menentukan sesuatu keputusan kepada hambaNya yang mukmin melainkan akan membawa kebaikan kepadanya. HR muslim


    semoga dapat mengubati hati :)

    ReplyDelete
  2. Hai... harap awak bersabar... dan still tabah menghadapi kenyataan dan hakikat hidup... always thing +ve...
    Than you will fill that...maybe ada hikmah.. teruskan usaha.. kerana awak sekarang idola saya utk saya juga berusaha mcm awak.. demi untuk memiliki permata hati...

    ReplyDelete
  3. to Sakinah;
    Memang mengubat!

    to Yusmaniza Bt Yahaya;
    Semoga kita sama2 tabah, dan berusaha tanpa jemu. Semoga bahagia milik kita. Amin

    ReplyDelete
  4. Akak bulan lepas tak dapat makan ubat... ingat bulan ni nak makan.

    Tapi, irtiyah mesti tahu, ubat tu kena banyak cycle utk try. Lagi pun, kalau tak ok, mungkin dengan tambah dos, nanti berjaya... sapa tahu ?

    Kak Mar dulu, pernah cuba, doktor bagi dos yang tinggi, dia peknen, tapi bukan rezeki dia, tergugur plak...

    Pasal keputihan... kalau ada... berubatlah dulu...

    ReplyDelete
  5. to izawani;
    Betul kak.. saya pun tahu. Tapi masa dr bagi ubat, dia refer pakar tu. Pakar tu cakap cuba bagi 1 cycle dulu, mungkin dia nak adjust dos kot. Tak tahu la.
    InsyaAllah kak... terima kasih banyak kongsi maklumat.

    ReplyDelete
  6. to izawani;
    Semoga akak pun berjaya menambah, Amin.

    ReplyDelete
  7. salam irtiyah, saya pun tergolong jugak heheh,dah 3tahun berkahwin.cakap2 org tu xpyh crita laaa,sampai xlarat dgr dh.lantaklaaa.kdg2 dlm hati ni kata,"eii biarla diorg rasa pulakkk mcm na aku rasa,biar jd kat keturunan diorg lak",astagfirullah!xbaik lak cmtuh.tp kdg2 kita tak tahan kan,asik jaga hati org jaa.sekarang saya mcm dh heartless, apa2 ja lah.tp masih usaha dan doa.yakin satu hari nanti Allah pasti berikan kat kita.i pray 4 u too AMIN :)

    ReplyDelete
  8. to anonymous;
    salam.
    biasalah.. kita tengah down.. tapi bila dah sedar.. bersabar tu sebaik2nya. Kita terpilih sebab kita mampu. Jangan putus asa ya.. sama2 la kita berusaha. Saya berkongsi apa yang termampu di sini agar sama2 ada semangat dan sedikit maklumat. Semoga dapat manfaat :)

    ReplyDelete

Sila komen.. jangan malu.. jangan takut.. tuan tanah tak makan orang... =)

Pembaca yang tiada blog @ akaun blogger / tidak mahu dikenali masih boleh tinggal komen guna anonymous tapi kalau boleh sila tulis nama @ nickname selepas komen.

Nama tu adalah nama yg sama anda guna di blog ini supaya saya tidak keliru anda dengan pembaca yang lain. =)