Doakan kami dikurniakan zuriat

Daisypath Anniversary tickers

Perhatian

Untuk baca post sebelum ini, sila lihat senarai post di sidebar dan di bawah pos. Jika nak baca post berdasarkan label, ada di sidebar dan menu atas blog (digalakkan).

Perjalanan Blog Irtiyah - Bahagian 2


Sambungan dari post Perjalanan Blog Irtiyah - Bahagian 1

2013 - Saya mula sibuk dengan bisnes online. Bisnes kecil je, tapi busy yang amat. Masa ni dah jarang menulis di blog irtiyah. Pernah cuba blogging guna nama pena lain di blog lain tapi terbengkalai setelah hanya beberapa post.

2016 - Saya menghilangkan diri dari dunia blog. Blog Irtiyah ini saya private kan. Semua pembaca melihat paparan yang sama. Tiada pos baru yang saya tulis. Malah saya rasa blog ini dah berakhir. Sebelum itu saya memang dah beberapa kali menyatakan hasrat untuk berhenti menulis.

Kenapa saya berhenti? ada beberapa sebab tapi mungkin biarlah, benda dah berlalu dan sekarang saya rasa sebab untuk menulis lebih kuat.

2019 - Setelah lebih kurang 3 tahun, saya kembali menulis di blog ini beberapa hari lepas iaitu pada 26 Ogos 2019. Saya sengaja pilih tarikh ini untuk buat come back iaitu sempena ulang tahun perkahwinan kami ke 13. Post-post lama saya privatekan sebab itu pembaca hanya melihat post yang bermula 26 Ogos 2019 sahaja. Sekarang saya cuba menulis dan tulis dan tulis, In shaa Allah. Terharu bila ada pembaca-pembaca yang welcome saya menulis kembali.

Kenapa saya kembali menulis? Yang ini mungkin saya boleh kongsi suatu hari nanti.

Terima kasih kepada suami yang sentiasa menyokong dan meyakinkan saya kekal menulis baik sebelum saya stop 3 tahun tu mahupun sekarang.

Semoga semua baik-baik sahaja selepas ini ❤️


Love

01 September 2019

Post berkaitan :
Mana Post Lama?
Sebab Aku Kembali Menulis

No comments:

Post a Comment

Sila komen.. jangan malu.. jangan takut.. tuan tanah tak makan orang... =)

Pembaca yang tiada blog @ akaun blogger / tidak mahu dikenali masih boleh tinggal komen guna anonymous tapi kalau boleh sila tulis nama @ nickname selepas komen.

Nama tu adalah nama yg sama anda guna di blog ini supaya saya tidak keliru anda dengan pembaca yang lain. =)