Doakan kami dikurniakan zuriat

Daisypath Anniversary tickers

Perhatian

Untuk baca post sebelum ini, sila lihat senarai post di sidebar dan di bawah pos. Jika nak baca post berdasarkan label, ada di sidebar dan menu atas blog (digalakkan).

Alhamdulillah, MasyaAllah, Tabrakallah. Telah Hadirnya Permata Hati Yang Dinanti

Assalamualaikum

Minta maaf kalau ada pembaca yang menanti post dari saya. Lama saya tak update blog.

Alhamdulillah, MasyaAllah, Tabarakah saya selamat melahirkan seorang baby girl pada 21 Mei 2021. Baby IVF. Ini rawatan IVF ke dua. Rawatan IVF yang pertama adalah yang saya kongsikan pengalaman saya di blog ini sebelum ini. 

Untuk rawatan kali ni saya buat di Hospital Pantai Kuala Lumpur, dengan Dr Adilah Ahmat. Setakat hari ini saya belum buat apa-apa perkongsian di blog ini tentang rawatan ini. Saya harap tiada yang menanti tulisan saya tentang rawatan ini sebab takut tak tertunai.

Sebenarnya masa saya update semula blog ini 26 Ogos 2019 (comeback la kononnya) masa tu jugalah tiba-tiba suami buat surprise untuk kembali buat rawatan. Sebelumnya memang saya yang mengajak buat rawatan lagi. Tapi tiada kata putus. 

 Jadi nak kata, kebetulan (tiada kebetulan sebab tentunya Allah yang merancang), masa saya nak aktif blog semula tu, masa tu la bermula jurney baru kami. Tapi kali ni berbeza, yang mana kami tidak terlalu terbuka berkongsi rawatan tu. Ada beritahu beberapa orang atas sebab tertentu. Tapi pastinya berbeza dengan pengalaman rawatan IVF pertama dulu. Yang dulu masa menjalani rawatan pun, saya dah kongsi di blog.

 Di bawah ni saya kongsi post facebook saya sewaktu saya maklumkan kelahiran anak saya tu. Maklumlah zaman sekarang lebih mudah update facebook berbanding blog. Kalau blog saya kena menaip di komputer baru ada feel. hehehe


Love

7 September 2021






1 comment:

  1. Alhamdulillah...blog irtiyah antara blog paling panjang perjalanan TTC nya..semoga puteri Irtiyah menjadi anak solehah penyejuk hati ibu dan ayah..Aamiinn3.

    ReplyDelete

Sila komen.. jangan malu.. jangan takut.. tuan tanah tak makan orang... =)

Pembaca yang tiada blog @ akaun blogger / tidak mahu dikenali masih boleh tinggal komen guna anonymous tapi kalau boleh sila tulis nama @ nickname selepas komen.

Nama tu adalah nama yg sama anda guna di blog ini supaya saya tidak keliru anda dengan pembaca yang lain. =)