Doakan kami dikurniakan zuriat

Daisypath Anniversary tickers

Perhatian

Untuk baca post sebelum ini, sila lihat senarai post di sidebar dan di bawah pos. Jika nak baca post berdasarkan label, ada di sidebar dan menu atas blog (digalakkan).

Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) 28 : IVF-ICSI [Penutup]


Sambungan dari post sebelum ini iaitu Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) 27 : IVF-ICSI [Siri 8]

Post sebelum ini (rujuk link di atas) merupakan post terakhir yang saya fikir sesuai direview dan repost semula dalam kategori rawatan kesuburan (hospital kerajaan) yang kami jalani pada 2009 / 2010.

Jika ada pertanyaan berkaitan, boleh tinggalkan komen di post berkaitan. Itu sebaiknya supaya pembaca lain boleh tumpang dapat maklumat. Boleh guna nama anonymous atau nama samaran semasa bertanya.

Tapi jika terlalu privacy boleh juga email atau pm di fb personal. Rujuk sidebar untuk email dan fb personal saya. Apapun kebanyakkannya maklumat lama sebab saya buat rawatan tu dah lama. Saya mengelak memberi maklumat perubatan sebab tidak ada kelayakan.

Semoga kalian mendapat manfaatnya. Teruskan berusaha dan percaya Allah akan memberi ganjaran kepada kita dunia dan akhirat. In shaa Allah

Love

27 Mei 2020

Post berkaitan :
Ringkasan Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) 2009 / 2010
Syarat Mendapat Rawatan Kesuburan (Hospital Kerajaan) : Belum Berumur 40 Tahun

No comments:

Post a Comment

Sila komen.. jangan malu.. jangan takut.. tuan tanah tak makan orang... =)

Pembaca yang tiada blog @ akaun blogger / tidak mahu dikenali masih boleh tinggal komen guna anonymous tapi kalau boleh sila tulis nama @ nickname selepas komen.

Nama tu adalah nama yg sama anda guna di blog ini supaya saya tidak keliru anda dengan pembaca yang lain. =)