Doakan kami dikurniakan zuriat

Daisypath Anniversary tickers

Perhatian

Untuk baca post sebelum ini, sila lihat senarai post di sidebar dan di bawah pos. Jika nak baca post berdasarkan label, ada di sidebar dan menu atas blog (digalakkan).

Facebook Blog Irtiyah

Aku cadangkan korang like page Facebook Blog Irtiyah ni. Kalau ada post baru, aku memang biasanya akan share link di sana. Mungkin tak semua orang akan nampak post dari fb tu. Maklumlah algorithm fb ni selalu berubah sebab mereka suka kita bayar untuk iklan. Rasanya macam tu la. Tapi lagi mudah untuk cek post baru (mungkin?)

Fb tu dah lama aku buat, dari 2012. Aku cuma delete post fb yang lama sahaja. Post dari pembaca di sana aku biarkan sahaja, ada beberapa post. Biarlah buat kenangan.

Apa pun, aku menulis memang di sini di blogger / blogspot ni, cuma share link ke sana. Kalau ada pun status ringkas, santai-santai sahaja. Akan datang tak tahulah, boleh juga sesekali tukar angin copy paste post ke sana berbanding share link macam sekarang.


Siapa yang dah like facebook tu sebelum ni, harapnya tak keliru. Ini cadangan untuk mereka yang belum like sahaja hehehe

Sekarang di blog ni aku tengah marathon review, ubah suai dan post semula post lama yang difikirkan sesuai. Fokus rawatan kesuburan hospital kerajaan 2009 / 2010 dulu. Ingat nak habiskan yang tu baru buat post benda lain, tapi uiiih banyak lagi post lama kategori tu. Jadi aku buat keputusan untuk buat sesuka hati aku, maka terjadilah post ini hari ini hehehe

Tapi In shaa Allah yang follow tak hilang track post-post tentang rawatan kesuburan tu sebab aku sertakan link post sebelum dan sambungannya.

Tapi kan, cakap pasal post lama, rasanya yang rawatan kesuburan itu je yang penting nak review, ubah suai dan post semula. Lain-lain rasanya tak penting dah. Tengoklah macam mana jadinya nanti.

Love

17 September 2019

Post berkaitan :
Mana Post Lama?

No comments:

Post a Comment

Sila komen.. jangan malu.. jangan takut.. tuan tanah tak makan orang... =)

Pembaca yang tiada blog @ akaun blogger / tidak mahu dikenali masih boleh tinggal komen guna anonymous tapi kalau boleh sila tulis nama @ nickname selepas komen.

Nama tu adalah nama yg sama anda guna di blog ini supaya saya tidak keliru anda dengan pembaca yang lain. =)