Doakan kami dikurniakan zuriat

Daisypath Anniversary tickers

Perhatian

Untuk baca post sebelum ini, sila lihat senarai post di sidebar dan di bawah pos. Jika nak baca post berdasarkan label, ada di sidebar dan menu atas blog (digalakkan).

Rindu Sahabat Blog

Sekadar blog walking singkat, singgah ke beberapa blog mana yang sempat. Dah tak berapa ingat siapa kawan-kawan blog yang rajin jenguk dan tinggalkan jejak di blog aku ni, begitu juga blog yang aku kerap singgah dulu. Bila klik beberapa blog, macam familiar. Waa... sedih juga la ramai dah tak update blog.

Perubahan zaman mungkin. Ramai selesa bersosial di fb dan ig agaknya.

Ntah.. setelah kembali blogging ni, rasanya blog juga yang best. Cuma memang selesa guna komputer atau laptop untuk buat post dan menghias blog (hahaha satu aktiviti tiada kesudahan bagi aku bila dah blogging ni. Ada sahaja yang nak diubah suai).

Tapi setakat blog walking, boleh je guna smartphone. Sekarang smartphone pun dah agak maju. Aku suka setting 'show desktop theme on mobile devices' pada blog aku sebab barulah nampak segala gadget dan memo dalam blog ni, pembaca pun boleh je nak zoom kalau nak membaca. Saiz tulisan tak jadi isu. Kalau aku membaca blog orang guna smartphone pun aku lebih suka tukar 'view web version'.

Jom la ramai-ramai kembali blogging hahahaha. Sebak pun ada, macam aku sedang naik mesin masa, melihat kehidupan lama yang ditinggalkan. Tercari-cari sahabat blog yang tak jemu menyapa aku dulu, walaupun aku jarang sekali membalas kebaikan mereka. Aku bukanlah sahabat yang baik.

Aduh sebak pula..

Ya Allah lindungilah semua sahabat blog aku dulu walau di mana mereka berada. Bahagiakan hidup mereka, penuhi impian mereka, temukan kami di syurga kelak seperti kawan lama yang bertemu semula dan kami saling mengenali dan begitu mesra. Ampunkan dosa-dosa kami ya Allah.

Serius.. aku bergenang air mata sekarang ni.

Love

10 September 2019

No comments:

Post a Comment

Sila komen.. jangan malu.. jangan takut.. tuan tanah tak makan orang... =)

Pembaca yang tiada blog @ akaun blogger / tidak mahu dikenali masih boleh tinggal komen guna anonymous tapi kalau boleh sila tulis nama @ nickname selepas komen.

Nama tu adalah nama yg sama anda guna di blog ini supaya saya tidak keliru anda dengan pembaca yang lain. =)